وبلاگ

بهترین برند پتو در بازار

بهترین برند پتو در بازار

فهرست مطالب

آیا می دانید خرید پتو مانند سایر وسایل خانه و آشپزخانه بسیار مهم است؟ توجه به نکات جزئی ولی مهم، به شما کمک می‌کند تا یک پتوی بادوام و باکیفیت خریداری کنید و همچنین، از ناراحتی‌های پوستی به دور باشید. برخی افراد تصور می‌کنند خرید، به معنای انتخاب پتویی با رنگ و ابعاد دلخواه است؛ درحالی‌که این موضوع، آن‌قدرها هم ساده نبوده و به داشتن مقداری اطلاعات نیاز دارد. پس اگر شما هم قصد خرید بهترین برند پتو در بازار  ایرانی و خارجی را در بازار دارید با ما تا آخر این مقاله بیایید.

 

بهترین برند پتوهای ایرانی در بازار

پتوی گلبافت

نام گلبافت آنقدر آشنا است که با شنیدن آن طرح و رنگ‌های پرطرفدار این پتو نیز در ذهن شما تداعی می‌شود. گروه صنعتی گلبافت یکی از شرکت‌ها معتبر در زمینه منسوجات و کالای خواب است که بیش از ۴ دهه گذشته ایجاد شده و تا امروز نیز به عنوان یکی از بهترین برندهای کالای خواب شناخته می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی پتوی گلبافت که آن را در لیست بهترین برند پتوی ایرانی قرار داده، حفظ گرما است. بخش داخلی این پتو با پرزهای پشمی تا حد زیادی مانع از انتقال هوای سرد از بیرون به زیر پتو می‌شود. پتوی گلبافت به ویژه در سال‌های گذشته تغییرات چشمگیری در طرح و رنگ محصولات خود نیز ایجاد کرده که می‌توانید آن را هماهنگ با اتاق و سرویس خواب خود انتخاب کنید.

خرید پتوی نرمینه

پتوی نرمینه

همانطور که از نام پتوی نرمینه مشخص است، اغلب پتوهای آن را به شکلی نرم و ژله‌ای خواهید یافت. پتوهایی که ممکن است به ظاهر چندان ضخیم نباشند. اما می‌توانند با پرزهایی از جنس اکرلیک، بیشترین گرما را در خود حفظ کنند. برای خرید پتو از این برند ایرانی که سابقه تولید حدود ۲۰ ساله دارد امکان انتخاب انواع سایز وجود دارد. پتوهای یک نفره، دونفره و نوزاد با طرح و رنگ متفاوت از این برند در بازار وجود دارد که بسته به سلیقه و دکوراسیون خود می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

از آنجایی که ضخامت پتوهای این برند کم است، به راحتی تا و جابجا می‌شوند و به همین دلیل می‌توانید آن‌ها را برای پتوی داخل جهیزیه عروس نیز خریداری کنید. قیمت پتو نرمینه نیز با توجه به کیفیت آن بسیار متناسب است.

  • جنس: نخ و پلی استر
  • ابعاد: ۲*۱۶۰*۲۲۰
  • وزن: ۲۵۰۰گرم
  • قابلیت شستشو: هم به صورت دستی و هم با ماشین لباسشویی قابل شستشو است.

پتوی ایرانی نیکوبافت

پتوی نیکوباف

نیکوباف را می‌توان یکی دیگر از برندهای معتبر و قوی در زمینه تولید پتو ژله‌ایی دانست. این پتو از سبک‌های رواندازهای چهارفصل است و با طرح و ابعاد متفاوت می‌تواند همراه شما در همه فصول باشد.

یکی از مهم‌ترین مزایای این پتو این است که می‌توانید آن را در ماشین لباسشویی نیز بشویید و نگران پرزدهی و تغییر رنگ آن نباشید. الیاف پتوهای این برند اغلب پلی استر هستند و یکی از انتخاب‌های مناسب برای کامل کردن ست کالای خواب در لوازم جهزیه عروس به شمار می‌روند.

خرید پتوی تیسا

پتوی تیسا

اگر به دنبال پتویی با ضخامت کم هستید و قصد دارید بهترین پتوی مسافرتی و ژله‌ای را خریداری کنید، پتو تیسا بهترین انتخاب در میان برندهای دیگر در بازار است. محصولات تیسا اغلب از الیاف میکروفایبر تولید شده‌اند و به همین دلیل علاوه بر متعادل سازی دما، ضدحساسیت هستند و به سلامت پوست شما نیز آسیبی نمی‌رسانند. یکی از دلایلی که این برند را به بهترین مارک پتو ایرانی تبدیل کرده، طرح‌های لوکس و شیک آن است. اغلب پتوهای این برند حالتی مخملی با گل برجسته دارند. همچنین به دلیل ایجاد گرمای متعادل از این پتو به عنوان پتوی چهار فصل نیز استفاده می‌شود.

یکی از مزایای خرید پتوی تیسا این است که می‌توانید آن را در قسمتی از خانه که به آن دسترسی دارید بگذارید و در صورت نیاز این پتوی کم حجم و شیک را استفاده کنید. همچنین به دلیل راحتی در حمل و نقل برای سفرهای جاده‌ای انتخاب بسیار خوبی خواهد بود

بهترین برند پتوهای خارجی در بازار

پتوی خارجی ازدیلک

ازدیلک

اگر به دنبال خرید پتو خارجی هستید، ازدیلک یکی از برندهای مطرح ترکی در زمینه تولید پتو و منسوجات خانگی است که محصولات پرفروشی دارد. این برند با تولید طرح‌های متنوع و کیفیت بسیار بالا، در رده محصولات بسیار محبوب خارجی قرار می‌گیرد. از جمله ویژگی‌هایی که در خرید بهترین پتو خارجی، یعنی برند ازدیلک به چشمتان می‌خورند شامل موارد زیر خواهد بود:

  • جنس پلی‌استر، پنبه و ترکیب پلی‌استر- نخ
  • دارای ابعاد مختلف کودک و بزرگسال با سایزهای یک‌نفره و دونفره
  • بسیار نرم، لطیف و بادوام

پتوی تاچ

پتو تاچ

یکی دیگر از بهترین برندهای پتو خارجی، پتو تاچ است که با ارائه کالاهای مختلف خواب، طرفداران زیادی دارد. از آنجایی‌که تنوع محصولات این برند ترکی بالا است، خریداران دست‌کم یک انتخاب از میان محصولات خواهند داشت که تمامی خواسته‌های آن‌ها را پوشش دهد. ویژگی‌هایی که برای این برند مطرح می‌شوند عبارتند از:

  • جنس پلی‌استر، پنبه و اکریلیک
  • دارای ابعاد مختلف کودک و بزرگسال با سایزهای یک‌نفره و دونفره
  • نرم، لطیف و بادوام
  • تنوع بالا در طرح و رنگ

خارجی هوم

پتو انگلیش هوم

انگلیش هوم آخرین برند ترکی در تولید پتو خارجی است که در این لیست معرفی می‌کنیم. کیفیت بالای محصولات این برند در کنار طرح‌های جذاب توانسته رتبه خوبی در بازار ایران و جهان پیدا کند.

اگر برای خرید پتو خارجی دچار تردید شدی، سری به محصولات انگلیش هوم بزنید که با ویژگی‌های زیر از شما استقبال می‌کند:

  • جنس پلی‌استر، ترکیب نخ-پلی‌استر و اکریلیک
  • دارای ابعاد مختلف کودک و بزرگسال با سایزهای یک‌نفره و دونفره
  • نرم، لطیف و با طول عمر بالا
  • طرح‌های جذاب و رنگبندی‌های دلنشین

خرید پتوی گلبافت

سخن آخر

برای خرید بهترین برند پتو در بازار کافیست نیازهای خود را به‌هنگام خرید در نظر بگیرید. اگر به دنبال طرح و رنگ‌های متفاوت و فانتزی هستید و خرید پتو برایتان صرفا جنبه‌ تزئینی دارد، مسلما مراجعه به برندهایی که کیفیت و جنس را اولویت کار خود قرار داده‌اند، انتخاب ایده‌آلی برایتان نخواهد بود. در مقابل اگر کیفیت و استحکام پتو برایتان اهمیت بالایی دارد، بهتر است از برندهایی که صرفا در تولید پتو برای جنبه‌های دکوراسیون فعالیت دارند، صرف‌نظر کنید

سوالات متداول

۱-بهترین مارک پتوی ایرانی کدام است؟

نمی شود برای هر فردی تصمیم مشخصی را گرفت چرا که با توجه به نیاز های خود واستاندارد های معمول باید بهترین برند پتو در بازار در کالا یکم  را انتخاب کنیم.

خرید اقساطی موبایل و لپ تاپ

مطالبی که بهتر است بخوانید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

security

خرید مطمئن

با اطمینان خرید کنید.

support

پشتیبانی 24/7

همیشه هستیم.

debit-card

پرداخت سریع

پرداخت شتابی.

medal

محصول اورجینال

لذت خریدی مطمئن.

سبد خرید